Tuesday 25 December 2007

Χριστουγεννα 2007

Οταν ημουν μικρη τα Χριστουγεννα ερχοντουσαν μαγικα καθε χρονο. Με δωρα, γλυκα, γαλοπουλες, σχολικες γιορτες και καλαντα. Τωρα που μεγαλωσα δεν ερχονται πια μονα τους: πρεπει να τα φερω η ιδια. Και το κανω με πολυ μεγαλη χαρα!!!!

Αυτη ειναι η καλυτερη συνταγη για κουραμπιεδες-εχω δοκιμασει διαφορες, αλλα αυτη η συνταγουλα της γιαγιας μου (της συνονοματης) κανει τους τριφτοτερους, νοστιμοτερους κουραμπιεδες.

1 πακετο βούτυρο
1 φλιτζανάκια (του καφέ ) ζάχαρη
1 κρόκους αυγών
½ φακελάκι
baking powder
αλεύρι όσο πάρει για σφιχτή ζύμη
πολλα πολλα αμυγδαλα με το φλουδι (οχι ασπρισμενα)

Ανακατευσα το βουτυρο με την ζαχαρη και τον κροκο και προσθεσα περιπου ενα φλυτζανι αλευρι ανακατευμενο με το baking powder. Μετα προσθεσα αρκετο αλευρι ετσι ωστε η ζυμη μου να γινει σφιχτη. Ανακατεψα και περιπου 2 φλιτζανια χοντροκομενα αμυγδαλα και εψησα στους 180 βαθμους γιαπεριπου 10-15 λεπτα να ροδισου.

Η μαμα μου παντα αχνιζε τους κουραμπιεδες με το που εβγαιναν απο τον φουρνο αλλα εμενα δε μου αρεση η πολυ αχνη και περιμενω να κρυωσουν και μερα τους αχνιζω πολυ απαλα.

Φετος εφτιαξα και μερικους σιροπιαστους. Δεν εβαλα τα αμυγδαλα μεσα αλλα ενα αμυγδαλο πανω στον καθε κουραμπιε. Οταν βγηκαν καυτοι απο τον φουρνο τους σιροπιασα ελαφρα με ενα σιροπακι φτιαγμενο με μισο φλιτζανι μελι, μισο φλιτζανι ζαχαρη και ενα φλιτζανι νερο. Ωραιοι εγιναν και ετσι..

No comments: