Sunday 17 May 2009

Ηταν να μην μπει ο Μαης!

Πριν απο καναδυο σαββατοκυριακα διακοσμησα μπισκοτακι και κεκακια με χρωματιστο γλασο. Δεν εχει συνταγη ειναι κεκακια και μπισκοτα που εχω ξανακανει και συνεχως επανεκδίδω.

Απο οτι εχω καταλαβει, υπαρχουν δυο 'στρατοπεδα' στην ερασιτεχνικη ζαχαροπλαστικη: η διακόσμηση και η δημιουργία νεων συνταγων κτλ. Δεν ξέρω τι προτιμω, μαλλον το δευτερο, καθως μου αρεσουν οι καινουργιες γευσεις και λατρευω τα γλυκα. Η διακοσμηση ειναι πιο ευφανταστη και σιγουρος τροπος για να ψαρεψει κανεις κομπλιμεντα.
Το θεμα, βεβαια, παραμενει Ανοιξιάτικο!

15 comments:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πανέμορφα τα γλυκακια σου, μοσχοβολάνε νιάτα και καλή διάθεση

εγώ πια τα παραμεγάλωσα τα παιδιά μου, έχω φτιάξει χιλιάδες
μπισκοτο-γλυκάκια τόσα χρονια και περιμένω να γίνω γιαγιά μήπως και ξαναστολίσω για τα εγγόνια μου, (φτου, φτου-φτου καλέ μικρή είμαι ακόμη, δεν πιστεύω να βιαστούν οι θυγατέρες μου να με κάνουν γιαγιά!!!)

dhmhtra said...

Δεν ξέρω πως είναι από γεύση ,από εμφάνιση όμως καταπληκτικά!

mia maria said...

Πολύ όμορφα φαίνονται. Και εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία αλλά όχι τόσο από επιλογή, μάλλον από ανάγκη. Δεν έχω καμία καλλιτεχνική φλέβα μέσα μου, ευτυχώς με συμπληρώνει το άλλο μου μισό :-)

Μελενια said...

καλημέρα, σας ευχαριστώ για τα γλυκα σας λόγια! Η καλλιτεχνία που λες 'big mama' ειναι θεμα σχετικό. Μολις προσφατα (με την υποστηριξη και τα κοπλιμεντα φιλων) τολμησα να κανω κατι καλλιτεχνικο!

ELSA said...

ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΣΑΝ ΨΕΥΤΙΚΑ ΜΠΡΑΒΩ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.ΤΙ ΛΕΣ BIG MAMA ? ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ :)

ΒΕΝΕΤΙΑ said...

Τί υπέροχο blog!!! Συγχαρητήρια! Υπέροχο, όπως και οι δημιουργίες σας!!! Χρυσοχέρα!!!!

Νίκη said...

Καλημέρα.. Πάντα όμορφα πράγματα βρίσκω εδώ με μεράκι και φαντασία φτιαγμένα.. Για αυτό σου προσφέρω το βραβείο φαντασίας στο blog μου πέρασε να το πάρεις...

Penelope said...

Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι, αναρωτιέμαι πως τα καταφέρνεις και φαίνονται τόσο όμορφα τα γλυκά σου και με βάζεις στον ίδιο πάντα πειρασμό! Να τα φτιάξω δηλαδή την ίδια μέρα αν γίνεται....

Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο μια μικρή πρόκληση σε περιμένει στο blog μου http://aromavanillias.blogspot.com/

Rena said...

Για το τόσο αξιαγάπητο blog σας, το Ηungry For Life σας χαρίζει το βραβείο "One Lovely Blog Award". Περάστε από το HFL να το παραλάβετε.

Νίκη said...

Κόπιασε απο το blog μου σου έχω ενα βραβείο!!

luna said...

καλε που χαθηκες?
ελα να σου δωσω κατι...

ΒΕΝΕΤΙΑ said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Λία said...

Μας έλειψαν τα κεικ σου!:) Ελπίζω να είσαι καλά!:)

ελευθερία said...

Τέλεια τα λουλουδάκια σου. Μου θύμισες τα χρόνια που τα παιδιά μου ήταν μικρά και φτιάχναμε λογιών λογιών μπισκοτάκια.