Thursday 5 July 2007

Χαλαρωση


Ακομη ενα Γερμανικο κεικ της πρωην συναδερφου μου. Ο ανανας το διατηρει ζουμερο και το κανει διαφορετικο. Καποτε εχω αντικαταστησει τον ανανα με βυσινα κομποστα, ωραιο ηταν και ετσι.


Υλικα

1 κονσερβα ανανα (των 400γρ)

¾ απο ενα βιταμ

175 γρ ζαχαρη

300 γρ αλευρι

1 φακελλακι baking powder

100 γρ ινδοκαρυδο

100 γρ τριμμενη κουβερτουρα

6 αυγα

1 φακελλακι βανιλια

Στραγγιξα καλα τον ανανα και τον εκοψα κομματακια. Χωρισα τα αυγα και χτυπησα τα ασπραδια με λιγη ζαχαρη σε σφιχτη μαρεγκα. Χτυπησα την υπολοιπη ζαχαρη και βανιλια με τα κροκαδια μεχρι να αφρατεψουν. Προσθεσα το βιταμ και το αλευρι με το baking powder. Ανακατεψα στο μειγμα τον ανανα με το ινδοκαρυδο και την σοκολατα και μετα διπλωσα και την μαρεγκα απαλα. Εψησα το κεικ σε μετριο φουρνο για περιπου 70 λεπτα. Εβαλα το μισο κεικ στην καταψυξη να κανει παρεα στα υπολοιπα.

4 comments:

witchofdaffodils said...

και ανανάς και καρύδα?? πρωτότυπο πραγματικά, το θέλω, το ποθώ :)

kiki said...

Και δεν πάει στον πάτο ο ανανάς; Τελευταία που έβαλα βύσσινα κομπόστα μου πήγαν στον πάτο παρόλο που τα αλεύρωσα. Καμία ιδέα;

Anonymous said...

Δηλαδή έχουμε ένα ζουμερό κέικ ανανά; έτσι δεν είναι; Καλό μού ακούγεται.

Μελενια said...

Το πως στεκονται τα κομματια ανανα, κερασι, σταφιδα οτιδηποτε αιωρουμενα μεσα σε ενα κεικ χωρις να πανε στον πατω ειναι ενα μυστηριο για μενα. Σε ολα τα κεικ (εκτος απο αυτο του ανανα) μονο κατα τυχη το πετυχαινω. Εχω δοκιμασει να τα αλευρωνω, να τα βαζω πανω πανω στο χυλο αφου τον εχω βαλει στη φορμα και οτι ιδεες ακουσα τελως παντων. Ομως σε αυτο το συγκεκριμενο κεικ δεν μου εχουν πεσει ποτε τα κομματια! Εχει να κανει φανταζομαι με την συνταγη-γινεται αρκετα σφιχτος χυλος και τα κραταει.