Tuesday 10 July 2007

Φορμιτσες και φορμακια

Το αγαπημενο μου μαγαζι με κουζινικα ειναι το Cook & co στην πολη μου. Ειναι ενα πολυ ανοιχτοκαρδο μαγαζακι με εξηπηρετικες αλλα οχι πιεστικες πολητριες και λιχουδιες για να δοκιμασεις σε καθε γωνια. Περναω συχνα μια βολτα, και παντα τζιμπαω και κατι, ειτε για εμενα ειτε για δωρακι. Η τελευταια μου αγορα ειναι μια φορμα για μεγαλα μαφινς. Τα μαφινς βγαινουν σαν κεκακια μινιατουρες και ειναι πολυ χαριτωμενα. Και το πιο χαριτωμενο: τα σχεδια των μαφινς ειναι ακριβως τα ιδια με τις φορμες του κεικ μου!!! Δυο φορες χαριτωμενο! Για να ‘βαφτισω’ την καινουργια φορμα, εφτιαζα ενα κεικ με lime. Βρηκα την συνταγη στο forum του Hungry και την διαφοροποιησα ελαχιστα.


Υλικα

175 γρ ζαχαρη

75 γρ γαλα

140 γρ αλευρι που φουσκωνει μονο του

3 αυγα

50γρ λιωμενο βουτυρο

20 γρ ουισκι

1 φακελλακι βανιλια

Ξυσμα απο ενα γλυκολεμονο

Γλασο

Χυμο γλυκολεμονο

Αχνη ζαχαρη

Χτυπησα τα αυγα με την ζαχαρη και την βανιλια με το συρμα στο χερι. Προσθεσα το γαλα, αλευρι και ουισκυ και το ξυσμα. Χτυπησα το μιγμα καλα με το συρμα και προσθεσα και το λιωμενο (αλλα οχι καυτο) βουτυρο. Γεμισα τα φορμακια για μαφινς και εφησα σε δυνατο φουρνο για κανενα 5λεπτο και μετα για περιπου 40λεπτα σε μετριο φουρνο. Γλασαρισα τα κεκακια αμεσως μολις τα εβγαλα απο τον φουρνο. Δεν εχω ιδεα αν το κεικ διατηρειται στην καταψυξη η σε κλειστο κουτι, δεν μου εχει περισεψει ποτε πανω απο μερα.

2 comments:

Anonymous said...

Tι ωραία, στρουμπουλά και ροδοψημένα!!!!!ζωγραφιστά.

elie said...

καταπληκτικά τα κεκάκια!!! Θέλω κι εγώ τέτοιες φορμίτσες (είμαι γκατζετάκιας, τι να κάνουμε, ποτέ δεν χορταίνω κουζινικά!!!)