Saturday 9 June 2007

Για την καλυτερη μου φιλη.

Η Καρολ ειναι σοκολατομανης απο κουνια και ειδικα για την καλυτερη μου φιλη εφτιαξα αυτα τα πανευκολα chocolate chip cookies. Δεν πολυσυμπαθω τις σταγονες σοκολατας (περιεχουν πολλα υδρογωνομενα λιπαρα και εχουν συνθετικη γευση) και σε αυτη τη συνταγη χρησιμοποιω απλα ψιλοκομενη σοκολατα.

Υλικα

180γρ βουτυρο ή μαργαρινη (σημερα χρησιμοποιησα μισο-μισο)

130 γρ ζαχαρη

1 βανιλια

Πρεζα αλατι

1 αυγο

150γρ αλευρι

60γρ corn flour

1 φακελακι bakingpowder

200γρ σοκολατα σε κοματακια (σημερα χρησιμοποιησα μιση κουβερτουρα και μιση γαλακτος)

Αυτη ειναι μια υπεροχα παντευκολη συνταγη. Ανακατευω ολα τα υλικα μαζι και βαζω στο ψυγειο να σφιξει. Μετα απο καμια ωριτσα πλαθω μπαλακια στο μεγεθος τρουφιτσας και ψηνω στους 180 για 15 λεπτα. Τα μπισκοτακια απλωνουν πολυ και γινονται ακαταμαχητα.

2 comments:

betty said...

Σου το έχω ξαναπεί...πόσο μ'αρέσουν οι συνταγές σου. Έχουμε τα ίδια γούστα, μπισκότα, κέικ, γλυκά κουταλιού και μαρμελάδεςμμμμ...!Ολόκληρη η ιστοσελίδα είναι ακριβώς στα μέτρα μου, αυτά θα μαγείρευα κι εγώ, εάν ασχολιόμουν περισσότερο με τη ζαχαροπλαστική.

popelix said...

Πολύ όμορφο και νόστιμο το Blog σου, να 'σαι καλα!

Τι ρόλο παίζει το corn flour σε αυτή τη συνταγή; Αν βάλω μόνο αλεύρι, ποιά η διαφορά;