Thursday 28 June 2007

Ανακυκλωση

Τις προαλες προσπαθησα να φτιαξω βανιλια υποβρυχιο. Δεν ηταν και η πιο επιτυχημενη συνταγη αν και καποιο μερος φαγωθηκε. Μετα απο συμβουλη της Ονειρομαγειρεματα χρησιμοποιησα την βανιλια για να γλασαρο κεικ. Το κεικ ειναι μια στανταρτ συνταγη για κεικ ‘ολα σε ενα’. Την γραφω για να μην την ξεχασω.



Υλικα:

225 γρ βιταμ σοφτ

2 φλυτζανια ζαχαρη

3 φλυτζανια αλευρι

1φακελλακι baking powder

4 αυγα

½ φλυτζανι γαλα

Λιγη σοδα (στη μυτη του κουταλιου)

150 γρ λιωμενη κουβερτουρα.

Οπως λεει και ο τιτλος τα εριξα ολα σε ενα μπωλ και τα χτυπησα με το μιξερ για κανενα 5λεπτο μεχρι το μιγμα να μοιαζε για κεικ. Γινεται μεγαλουτσικη δοση και τελικα εβαλα το μισο στην στρογγυλη φορμα και το υπολοιπο στην φορμα του ψωμιου. Τα εψησα μαζι στον ιδιο μετριο φουρνο για περιπου μια ωρα.

Οταν βγηκε ζεστανα την βανιλια μεχρι να γινει λιγο ρευστη και την εριξα με κουταλι, απαλα και με χαρη παντα, πανω στο κεικ. Επιδη μου φανηκε πολυ βαρετο εριξα και λιγη πολυχρωμη τρουφα απο πανω ετσι για τον χαβαλε.

4 comments:

witchofdaffodils said...

ωπα!!
τι συνταγές είναι αυτές μελένια μας?? βλέπω τα κέικ είναι το φόρτε σας! πάει θα μου αναχαιτίσετε την καριέρα, μια και στο hungry τα έχω πάρει εργολάβία :-))

kiki said...

Δεν είχα δίκιο; Δε γίνεται τέλειο με τη βανίλια για γλάσσο; Και που να βάλεις και ανάμεσα!

Μελενια said...

Τα γλυκα γενικοτερα ειναι η αδυναμια μου! Τα λατρευω, και να τα τρωω αλλα και να τα φτιαχνω. Οντως εγινε πολυ ωραιο το κεικ με την βανιλια. Να πω την αληθεια δεν το δοκιμασα, το στειλα ολοκληρο 'κατασκηνωση'. Αλλα μου ειπαν οτι ηταν πολυ καλο και μου εστειλαν πολλα ευχαριστω.

Anonymous said...

γιαμ...γιαμ...λατρεύω επίσης τα γλυκά ...κι εσύ εδώ με τις συνταγές σου...τέλειες...μου τρεχουν τα σάλια...