Monday 25 June 2007

Μια φορα και εναν καιρο...

Η πρωτη φορα που εφαγα μπισκοτακια ginger ηταν στο δωματιο του φιλου μου του Ivor στο πανεπιστημιο. Τα ειχε φτιαξει η μαμα του και δεν τολμησα να του πω ακριβως ποσο απαισια μου φανηκαν. Μου πηρε λιγο χρονο μεχρι να συνηθισω αυτα τα γλυκα και καυτερα μπισκοτακια, ομως τωρα ειναι απο τα αγαπημενα μου.

Αυτη την φορα χρησιμοποιησα stem ginger (κατι σαν ginger γλυκο κουταλιου) αντι για σκονη ginger, και νομιζω πως θα το καθιερωσω.


Υλικα
:

6 μπαλακια ginger γλυκο κουταλιου

125 γρ αλευρι που φουσκωνει και λιγο παρα πανω μεχρι η ζυμη να μην κολλαει

Μια πρεζα αλατι

50γρ βουτυρο

2 ½ κουταλιες σιροπι για τηγανιτες ή σιροπι απο το ginger (εβαλα μισο και μισο)

50γρ ζαχαρη


Εκτελεση

Ανακατεψα το αλευρι με την ζαχαρη και θρυματησα και το βουτυρο, εριξα το σιροπι μαζι με τα μπαλακια ginger που τα ειχα ζουλιξει στην πρεσα του σκορδου (βαριομουν να τα κοψω κομματακια) και η ζυμη ηρθε και μαζεψε πολυ ευκολα σε μπαλιτσα. Κολλουσε πολυ και εριξα ακομη καναδυο κουταλιες αλευρι μεχρι να πλαθετε. Επλασα μπαλακια και τα ζουλιξα καλα με τις παλαμες για να γινουν μπισκοτακια (τοση τεμπελια ουτε να τα κοψω με κουπ πατ δεν αξιωθηκα). Τα εψησα σε μετριο φουρνο για κανενα τεταρτακια και αυτο ηταν. Μου βγηκαν μονο 20 μπισκοτακια-ειναι μικρη η δοση.

8 comments:

Anonymous said...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το ginger σε γλυκά, λες να κάνω τώρα την αρχή΄;
Πού να βρεθεί όμως ginger γλυκό; Για πες.....

Μελενια said...

Γιατι δεν το αντικαταστεις με φρεσκο ginger? Εγω παλια με φρεσκο τα εφτιαχνα, μετα με ginger σκονη (δεν το συστηνω ηταν σαν ξεθυμασμενη η γευση) και αυτη τη φορα με φρεσκο. Θα εβαζα ενα καλουτσικο κομματακι ginger περιπου 10 εκ. Τα μπαλακια ηταν στο μεγεθος φουντουκιου (με το τσοφλι) και εβαλα 6, οποτε υπολογησε.

Anonymous said...

δεν μπορώ να πω οτι με ενθουσιάζει το τζίντζερ αλλά...το μπλογκ σου είναι...σλουρπ...πεντανόστιμο...
:)

betty said...

Μελένια γεια σου! Πρώτη φορά μπαίνω κι έχω να πω τα καλύτερα σχόλια πρώτον για τις τόσο καλοστημένες και λαχταριστές φωτογραφίες που εκφράζουν πλήρως και τις προτιμήσεις μου στη ζαχαροπλαστική (μπισκοτάκια κέικ και μαρμελάδες με βούτυρο!!)Τα συγχαρητήτριά μου...

Μελενια said...

Σας συχαριστω ολες παρα πολυ για τα καλα σας λογια. Ειναι πολυ ενθαρυντηκα για τις ερασιτεχνισες σαν εμενα.

Anonymous said...

Και εάν δεν έχω σιρόπη τι να βάλω? Ποτό τύπου baileys κάνει?
Ωραία μυρωδιά μου ήρθε...

kiki said...

Τζίντζερ γλυκο; Εγώ βάζω τζίντζερ σκόνη σε κάποια συνταγη μπισκότων

Μελενια said...

Σκεφτομαι πως ισως το Bailey's να εξατμιστει πολυ γρηγορα στο ψησιμο και να ξεραθουν τα μπισκοτακια (ετσι το φανταζομαι τουλαχιστον δεν το εχω δοκιμασει ποτε). Ισως περισευουμενο σιροπι απο γλυκο κουταλιου να βολευε καλυτερα? Στο http://www.waitrose.com/frontend/
popups/rec_gloss.asp?uidstr=157 λεει οτι stem ginger (αυτο το τζιντζερ γλυκο) ειναι 'νεαρη' τζιντζερ που εχει ξεφλουδιστει και διατηρηθει σε σιροπι. Την ιδια ακριβως συνταγη εφτιαχνα παλια με φρεσκο τζιντζερ στο ρεντε και μετα με σκονη (δεν μου αρεσαν πολυ τα με σκονη ομως) Θα ειμαι πολυ ψωνιο να βγαλω το stem ginger φωτογραφια??